Cum plătesc?

Plățile prin SMS și card sunt sigure și rapide. Accesul la exerciții este imediat ce plata a fost confirmată. Plățile se pot face și din străinătate. Dacă optezi pentru plata prin transfer bancar (pentru abonamentul Gold), te rugăm să ne trimiți o copie a OP-ului sau să ne trimiți un mail la [email protected], pentru a verifica dacă s-a înregistrat contravaloarea abonamentului. Ulterior, abonamentul va fi activat. Procedura durează cel mult 1-2 zile lucrătoare sau se poate încheia mai devreme, în funcție de ora la care s-a efectuat transferul.

Procedura de plată prin SMS

Valabilă pentru abonamentele de 1 și 3 luni (Bronze și Silver)

Eliminăm orice fel de limitare prin garantarea colaborării cu toate companiile de telefonie mobilă: Orange, Vodafone, Telekom și Digi Mobil.

Pentru relații legate de plată poți contacta departamentul suport mobilPay la numărul de telefon: 021 527 77 27

Pentru a ajunge la plata abonamentului și a avea acces la exercițiile clasei alese va trebui să urmezi pașii explicați în Ghidul utilizatorului 

Prețurile afăsate pe pagina Abonamente sunt în Euro, dar tranzacția se face in LEI la cursul BNR din ziua plății la care se adaugă cota TVA.

Procedura de plată Vodafone presupune trimiterea a două sms-uri (fără taxare suplimentară), primul cu codul de pe site, cel de-al doilea cu codul + DA, ca în exemplul de mai jos: Exemplu: Pentru validare trimite SMS la numărul XXXX (numărul va fi afișat pe site-ul mobilpay) cu textul: XXXXX DA (in loc de XXXXX se va da un cod numeric)

In imaginile de mai jos este exemplificată o plată prin SMS în rețeaua Orange care necesită introducerea unui singur cod de validare.

  1. Aici se introduce numărul de telefon și apoi se apasă butonul albastrunetopia1
  2. După ce s-a introdus numărul de telefon, apare această pagină care furnizează un cod, care se trimite prin SMS la numărul indicat (numerele de SMS sunt variabile). Nu părăsi această pagină pentru că aici va trebui să introduci codul primit pe telefon prin mesaj SMS! Acest cod se introduce unde scrie „Cod validare” și se apasă „Validez” apoi „Finalizează” (după butonul ”Validez”, se deschide o altă pagină în care apare acest buton)netopia2
  3. După ce plata a fost finalizată la procesatorul de plăți mobilPay, se face redirectionarea către 123edu.ro, care confirmă finalizarea cu succes a plății si starea activă a contului de copil. Butonul Chestionare face trimitere către pagina de exerciții la matematică pentru clasa aleasă si intră direct în contul copilului.

Procedura de plată prin card

Valabilă pentru abonamentul de 3 luni și de 6 luni (Silver și Gold)

PASUL 1

Din pagina de comandă a website-ului 123edu.ro, ești redirecționat către pagina securizată de plata mobilPay™. Aici vei introduce datele de card. Datele nu sunt stocate pe serverele mobilPay™, ci sunt trimise direct către Garanti Bank, banca procesatoare.

PASUL 2

Garanti Bank transmite datele introduse de tine către banca emitentă, pentru a primi acceptul la tranzacționare.

PASUL 3

Răspunsul băncii emitente (acceptarea sau refuzarea de plată) este transmis către mobilPay™.

PASUL 4

mobilPay™ transmite răspunsul către tine, iar apoi ești redirecționat către website-ul 123edu.ro. Timpul necesar pentru parcurgerea celor patru pași variază între 2 și 3 secunde.