Intrebări și răspunsuri

Intrebări și răspunsuri pentru părinți

  • Cum pot accesa exerciţiile?

    În prima fază exercițiile pot fi accesate prin testul demo pe care site-ul nostru îl pune la dispoziție. Lista completă de exerciții poate fi accesată urmȃnd pașii:

    1. creează cont de părinte (contul de părinte este creat doar pentru a primi statisticile și a efectua plata abonamentului)
    2. creează un cont pe numele copilului (acest cont se creează din contul de părinte – Contul meu – Adaugă copil. Doar de pe contul de copil se pot accesa exercițiile)
    3. după ce contul de copil a fost creat vei fi redirecționat în contul tău și în dreptul numelui copilului este un buton CUMPĂRĂ
    4. după ce ai apăsat CUMPĂRĂ ajungi pe o pagina în care alegi tipul de abonament dorit (pentru SMS sunt abonamente de 1 lună și de 3 luni, pentru plata cu cardul – abonamentul de 6 luni)

    Important: Trebuie creat cȃte un cont pentru fiecare copil în parte și de asemenea, pentru fiecare copil se achită un alt abonament.

  • Abonamentul plătit se face doar pentru un nivel de studiu?

    Da, abonamentele sunt valabile pentru o singură clasă. Copilul poate fi înregistrat la un singur nivel de studiu. Dacă dorești acces la mai multe clase se cumpără abonament pentru fiecare an de studiu dorit.

  • Dacă doresc să accesez mai multe clase, cum procedez?

    Pentru a accesa mai multe clase este necesară deschiderea unui cont nou de copil cu un abonament nou.

  • Pot înscrie mai mulţi copii pe acelaşi cont de părinte?

    Da, se pot înscrie mai mulţi copii pe acelaşi cont de părinte. Pentru fiecare copil în parte se va plăti câte un abonament individual valabil pentru un singur nivel de studiu.

  • Dacă nu sunt din România pot face abonament?

    Dacă nu ești în România poţi plăti un abonament de 1 sau 3 luni prin SMS (prin serviciul roaming), prin card sau transfer bancar (pentru abonamentul Gold valabil 6 luni)

  • Cum prelungesc un abonament?

    Abonamentele se pot prelungi accesând Contul meu şi achitând contravaloarea unui nou abonament.

  • Cum pot schimba parola, dacă am uitat-o?

    Pentru o parolă nouă apasă „Am uitat parola” de la Am cont. Ţi se va cere adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat, pe care vei primi o parolă temporară valabilă o singură dată. După ce ai accesat contul modifică parola din Contul meu/Profil/Modifică.

    Parola din contul copilului se poate modifica din contul de părinte, în dreptul numelui copilului apeși pe creion (Actualizează) și acolo schimbi parola.

  • Cum pot schimba username-ul, dacă l-am uitat?

    Dacă vei apăsa pe Am uitat parola de la Am cont vei primi un e-mail în care ţi se va aminti şi username-ul. După ce ai citit e-mailul vei putea intra în cont fără să modifici parola.

  • Cum pot adăuga un alt copil pe acelaşi cont/adresa de e-mail?

    In contul de părinte, la rubrica Conturi copii există “Adaugă cont copil”. Vei completa cȃmpurile pentru ȋnregistrarea unui cont nou cu un nou abonament.

  • Când şi cum primesc rezultatele exerciţiilor efectuate de copil/copii?

    Pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat vei primi un sumar de statistici în ziua următoare accesării contului de copil, de dimineață, la ora 7.
    Statisticile complete, incluzând și testele pe care copilul le-a lucrat, se găsesc în contul de părinte.

  • Ce modalităţi de plată am la dispoziție?

    In funcţie de tipul de abonament ales ai la dispoziţie trei modalităţi de plată: SMS, Ordin de plată sau Transfer bancar. Pentru detalii referitoare la modalităţile de plată ale fiecărui tip de abonament accesează rubrica Abonamente.

  • Pot să înscriu copilul la mai multe niveluri de studiu?

    Da. Poți crea mai multe conturi pentru același copil, fiecare cu abonamentul și nivelul lui. Astfel, copilul va putea lucra în paralel mai multe exerciții de la clase diferite.

  • Cum intru în contul de copil?

    Pe prima pagina, în stânga, se află două butoane pe care scrie Am cont și Nu am cont. Apasă pe Am cont și scrie datele de înregistrare ale copilului: username și parola. Nu trebuie sa fii logat în contul de părinte.

Intrebări și răspunsuri pentru profesori

  • Cât costă abonamentul?

    Pentru profesor abonamentul este gratuit. Contul tău va deveni activ şi vei putea forma clase virtuale în momentul în care ai cel puțin o invitaţie aprobată de la un cont de elev cu abonament activ (momentan modulul este inactiv). Profesorul poate crea chestionare noi pe care le poate transmite ca temă, clasei virtuale sau tuturor abonaţilor de la nivelul de studiu respectiv. Accesul la exerciţiile deja create îl are copilul cu un abonament activ.

  • Cum formez o clasă virtuală?

    Pentru a crea o clasă trebuie să accesezi secţiunea Clasele mele/Adaugă clasa din Contul meu şi să trimiţi invitaţii către conturi de copil active (care au plătit abonamentul).

  • Când se termina un an de studiu şi cum pot face o altă clasă virtuală pentru alt an de studiu?

    Un an de studiu se termină în momentul în care elevul a absolvit o clasă sau nu mai ai conturi plătite în clasă. Oricând vei putea trimite invitaţii pentru a forma o nouă clasă.

  • Cum invit copii în clasa mea virtuală?

    După ce te-ai autentificat accesează Contul meu/Clasele mele unde vei forma o clasă si apoi inviți copii în clasa ta apăsând pe butonul Trimite invitaţii.

  • Cum accept un copil în clasa mea virtuală?

    In momentul în care ai trimis o invitaţie către un cont activ. Dacă va acceptă invitaţia vei avea un copil în clasă.

  • Primesc statistici ale copiilor din clasa virtuală?

    Da. Ca profesor, vei primi statistici care vor arăta evoluţia fiecărui elev din clasă. Toate acestea le vei primi pe e-mailul cu care te-ai înregistrat.